Absolvoval: 2004

ŠKODA AUTO a.s. (Zástupce vedoucího oddělení aerodynamiky)

ÚMTMB jsem si zvolil jednak kvůli rodinné tradici, ale hlavně pro univerzálnost oboru. Považuji to za velmi šťastnou volbu. Setkal jsem se tam se zajímavými spolužáky a inspirativními vyučujícími a naučil se mnoho užitečného. V posledním ročníku jsem využil možnosti vyjet na letní semestr v rámci programu Erasmus na Dublin City University. Kvalitou byla irská škola o mnoho za tím, na co jsem byl zvyklý z Brna, ale zkušenosti z tamního mezinárodního prostředí a možnost komunikovat v angličtině to vyvážily. Během Ph.D. studia zaměřeného na výpočtovou simulaci tvárného lomu, jsem měl možnost také spolupracovat na zakázkách pro průmysl, otrkat se při učení kinematiky, dále jsem si vylepšoval angličtinu při prázdninovém Work and Travel v USA či při stáži v ESI Group. Poté jsem nastoupil do technického vývoje Škoda Auto jako výpočtář crash-testů. Ze studia jsem využil nejen znalosti MKP, ale i na první pohled ne tak praktické věci jako například systémový přístup při řešení složitých problémů, znalost materiálů při úpravách materiálové databáze nebo programování při tvorbě skriptů, které slouží v oddělení i deset let poté, co už tam já nejsem. Díky svým zkušenostem z doktorské práce jsem měl na starosti i testování modelů porušování pro koncernový výzkum. Po pěti letech jsem se začal věnovat aerodynamice. Kromě hlavní náplně, kterou byl vývoj aerodynamiky pro Citigo, Fabii, Rapida, Scalu, Kamiqa, Octavii nebo indické modely Kushaq a Slavia, jsem měl na starosti různé přesahové projekty v rámci celého technického vývoje nebo i vývoj pro koncernové značky Seat a VW. Na ÚMTMB Vás naučí přemýšlet systematicky a v souvislostech, což je ten nejlepší základ pro úspěšnou kariéru.